Me rastin e ekspozitës vetjake të piktorit, Profesorit në Akademinë e Arteve të Tetovës MR. sc. Bashkim Mexhitit e cila mbrwm u hap nw e ambientet e Galerisw Nacionale tw Cifte Hamamit nw Shkup. Ekspozitë kjo e cila njëherit shënon 30 vjetorin e punës kreative që nga përfundimi i Fakultetit të Arteve e deri me sot.
Piktori Bashkim Mexhidi i takon plejadës së parë të krijuesëve i cili kontribut të madh ka dhënë edhe në edukimin dhe ngritjen e artistëve që nga brezi i parë i Akademisë e deri me sot. Andaj, kurorëzim i punës së tij kreativo-artistike e pedagogjike në këtë përvjetor tridhjetvjecar artistik është hapja e ekspozitës në Galerinë Kombëtare në Shkup. Pra, është Projekt i Galerisë e cila wshtw realizuar në shenjw tw festive tw fundvitit.
Në këtë ekspozitë, piktori Bashkim Mexhiti para artdashësve të Shkupit dhe më gjerë kryesisht paraqitet me ciklin “Përtej Ngjyrës” dhe peizazheve nga vitet e nwntwdhjeta tw cilwt I paraprijnw ciklit tw fundit tw opusit mjaftw tw gjerw tw autorit I cili me pwrkushtim tw madh I wshtw qasur dy fushave tw artit pikturws dhe skulpturws.
Cikli i pikturave “Përtej Ngjyrës” përfaqëson një eksplorim të thellë të shpirtit artistik përmes një qasjeje ekspresioniste abstrakte, duke tejkaluar kufijtë tradicionalë të artit figurativ. Ky cikël sfidon konceptin e ngjyrës si element thjesht vizual dhe e transformon atë në një medium për shprehje emocionale, ku çdo pikturë pasqyron një pjesë të përjetimeve dhe ndjesive të brendshme të artistit. Titujt e veprave, si “Përtej Ngjyrës I, II, III…” dhe titujt përshkrues si “Pas shiut,” “Fragment vjeshte,” “Prekje,” dhe “Lëndinë” krijojnë një strukturë narrative që fton shikuesin të përfshihet në një univers artistik ku ngjyra dhe forma bashkëveprojnë në një dialog të gjallë e kompleks. Në këtë cikël, ngjyra përdoret me lirshmëri të thellë dhe dinamike, duke krijuar një ndjesi të fuqishme energjie dhe lëvizjeje. Ngjyrat janë të përdorura në tonalitete të theksuara dhe kontraste të fuqishme, duke reflektuar emocione të thella dhe përjetime personale. Kjo qasje përforcohet përmes lëvizjes së brushave, që ndjekin rrjedhën natyrore të energjisë dhe krijojnë forma e linja të lira, të cilat japin një ndjesi të vazhdueshme dinamike në secilën vepër. Kjo strukturë kompozicionale, e ndërthurur me teknikat ekspresioniste abstrakte, sjell një përvojë të gjallë për shikuesin, duke e bërë atë të ndjejë sikur çdo vepër është një qenie e gjallë që manifeston një prani unike dhe të ndjeshme. Secila nga veprat e ciklit “Përtej Ngjyrës” interpretohet si një akt i lirë shprehjeje të emocioneve dhe përjetimeve të artistit. Për shembull, në pikturën “Pas shiut,” ngjyrat harmonizohen për të krijuar një ndjenjë freskie dhe rigjenerimi, duke pasqyruar qetësinë që ndjek stuhinë. “Fragment vjeshte” përçon një atmosferë nostalgjike përmes ngjyrave të ngrohta, duke e ftuar shikuesin të reflektojë mbi kalimin e kohës dhe ciklet natyrore. “Prekje” shfaqet si një eksplorim i delikatesës dhe intimitetit përmes linjave dhe nuancave të buta, ndërsa “Lëndinë” përçon ndjesinë e një hapësire të gjelbër dhe të pafund, ku ngjyra duket sikur shtrihet përtej kornizës, duke krijuar një ndjesi lirimi dhe eksplorimi të hapësirës. Ky cikël artistik nuk ofron thjesht përvoja vizuale, por i jep shikuesit mundësinë për një udhëtim të brendshëm emocional, duke e ftuar atë të ndërveprojë dhe të reflektojë mbi përjetimet e veta në raport me veprat e artit. Fryma ekspresioniste abstrakte e ciklit e kthen çdo pikturë në një shprehje unike të përjetimeve dhe ndjesive të thella, duke hapur rrugën për një dialog të brendshëm mes artit dhe ndjeshmërisë individuale të shikuesit. Kështu, “Përtej Ngjyrës” shfaqet si një manifest i energjisë së papërmbajtur dhe i lirisë së shprehjes artistike, ku çdo vepër i jep jetë një përvoje të re të të ndjerit dhe të reflektimit. Hapësira artistike në këtë cikël shihet si një territor i ri përjetimi, ku shikuesi është jo vetëm një vëzhgues pasiv, por një pjesëmarrës aktiv në botën e ndjesive që përcillen përmes ngjyrave dhe formave.