Nëse do të më duhej të bëja një audicion për të hyrë në 'Akademinë e Arteve Dramatike', gjithmonë kam deklaruar se do të zgjidhja atë. Ose më mirë, ajo dhe ai monologu i saj i fuqisë së pabesueshme, i shkrimit të hollë, mbi artin delikat të hakmarrjes dhe ngritjes në skenë, që për lehtësi do ta quajmë "A e dini se çfarë është Fabrizio?", një shumë e famshme. ekstrakt nga mosmarrëveshja e Ilary Blasi me Fabrizio Corona gjatë një episodi të 'Grande Fratello VIP' në 2018.
Kanë kaluar pesë vjet dhe shumë gjëra, dhe javën e fundit grupi i thënieve për t'u përdorur është rritur jashtëzakonisht shumë. Në fakt është publikuar dokumentari i gjatë i Ilary Blasi me Netflix, por tashmë e dimë, ku prezantuesja tregon versionin e “saj” të përfundimit të martesës me Francesco Totti-n, për tradhtitë e dyshuara reciproke, për stuhitë mediatike, plagët intime. E gjithë e vërteta, asgjë përveç së vërtetës, dhe ne e dimë se asgjë nuk e vërteton një "Betohem" aq të besueshëm sa një vështrim në kamerë.
Kolltuku, pantallona të rehatshme që i lejojnë asaj një lëvizje magjepsëse dhe nervoze të këmbës për të shoqëruar historinë, një mjedis mjaftueshëm aseptik që të mos na shpërqendrojë prej saj dhe drita aq të përsosura sa të na kujtojnë se është një shfaqje, por mbi të gjitha zëri i Peppi Nocera-s që vepron si i besuar, dikujt që di aq shumë për televizionin sa di kur të ndalet dhe t'i lërë heshtjet emocionale të bëjnë gjënë e tyre.
Ilary nuk fillon nga larg, sepse ajo e di që ne dimë gjithçka, ajo e di që ne i njohim në mënyrë perfekte prej njëzet vjetësh, Davidin dhe Viktorinë tonë, Brangelina e Largo Pannonia, të guximshmit e dashurisë romantike të Romës, ajo që duam të dimë është se si përfundoi, pse, kush e ka fajin, çfarë ndodhi me Rolexet. Lajme tashmë të publikuara nga revistat dhe mediat sociale, megjithatë ka pak më shumë: ajo po flet vetë tani.
Ajo u akuzua për një tradhti që më pas ishte vetëm një kafe. Ajo pengohet në ngritjen e saj në karrierë nga bashkëshorti i saj i cili nuk është në gjendje të menaxhojë rënien e saj. Ajo nuk ankohet, nuk pretendon, përkundrazi, preket dhe e lëshon veten, i lejon audiencës territore të vogla identifikimi - flokët që kanë nevojë për tu larë, momente dobësie, përplasja me shokun- dhe e bën mirë këtë gjë, sepse një person që vuan, një grua që vuan, besohet më lehtë dhe gjithashtu sepse për fat të keq e kemi parë tashmë historinë një mijë herë.
Burrat që nuk largohen kurrë, më tepër ngatërrohen me të tjerët, gratë që gjithmonë duhet të zgjedhin mes familjes dhe përmbushjes, me shtimin këtu të një rrethane të madhe rënduese: tradhëtisë.
Valerio Trapasso, autor dhe skenarist, komenton në Instagram duke thënë "Ka më shumë Suburra(film) në Unica sesa në vetë Suburra" dhe është e vërtetë. Heshtja që i detyrohet kampionit, tifozëve që shkojnë përtej së vërtetës, taksistëve që përballë saj pretendojnë se e kanë ditur gjithmonë se sa shumë i pëlqenin gratë Totti. Megjithatë askush nuk tha asgjë. Siç nënvizojnë Michele Masneri dhe Dago, askush nuk do të kishte ëndërruar të humbiste lexues, pëlqime, madje edhe vota, në emër të së vërtetës për Pupone.
Ilary kujdeset ta shkatërrojë përrallën, por shpëton princeshën dhe ia del mbanë në qëllimin e paimagjinueshëm për të na bërë të ndjehemi keq për dikë që nuk e di vërtet se çfarë ka pas dyerve të blinduara të shtëpisë së saj, dhe ndërkohë na bind se ajo ka mbetur me një palë këpucë dhe pantofla kur i shoqi i fsheh këndin e aksesorëve për inat.
Ajo ia del sepse, pak a shumë, të gjithë e kemi gjetur veten të tillë të paktën një herë në jetën tonë, të trullosnim miqtë dhe motrat tona në mëngjes, të shfrynim zemërimin në sport dhe të mos donim të humbnim identitetin tonë edhe kur ai ishte zhdukur për një kohë. Duhet të ketë jetë përtej martesës së përsosur, mbi të gjitha sepse nuk është kurrë në të vërtetë, sepse individët nuk janë të përsosur, institucioni nuk është i përsosur, substanca përtej fasadës vezulluese nuk është perfekte dhe Ilary e di mirë këtë, ajo ka marrë një hapësirë ??autenticiteti me koston e shfaqjes së mashtruar dhe të pambrojtur.
Një reagim mjaft i ftohtë i menjëhershëm erdhi edhe nga kapiteni, "Bëj e thuaj çfarë të duash" dhe përsëri e imagjinoj duke perifrazuar veten nga ai episod legjendar i GF, sepse Francesco "e gjithë Italia e ka kuptuar se çfarë je" dhe tani, mbylle lidhjen dhe paç një jetë të mirë.