Çdo minutë që kalon, çështja mes Chiara Ferragni dhe Fedez-it bëhet gjithnjë e më e pasur me detaje të reja, komente dhe këndvështrime të ndryshme. Ndërsa disa preferojnë të heshtin pas zbulimeve të fundit të Fabrizio Corona-s dhe rrëfimit të gjatë të Ferragni-t në rrjetet sociale, të tjerë nuk hezitojnë të shprehin mendimin e tyre. Një ndër ta është Mr. Marra, krahu i djathtë i Fedez-it dhe bashkë-prezantuesi i podcast-it Pulp, i cili ka zëvendësuar Luis Sal në Muschio Selvaggio.
Në disa story të drejtpërdrejta dhe pa filtra në Instagram, Davide Marra (emri i tij i vërtetë) nuk u ndal te detajet e ndarjes së çiftit, por vuri në pah mënyrën sesi publiku po e trajton këtë çështje.
"Është qesharake të shohësh këtë indinjatë patetike popullore për çështje banale në një lidhje, që të gjithë i kemi përjetuar," shkruan ai. "Njerëz që kanë pasur marrëdhënie me mua ndër vite, pa më treguar se ishin të martuar, të fejuar apo me fëmijë, tani i lexoj të vjellin moral në rrjete sociale si puritanët më të mëdhenj. Dhe jam i sigurt që as nuk e ndjejnë veten hipokritë, sepse e justifikojnë veten me mënyra nga më të ndryshmet."
Megjithëse nuk përmend emra konkretë, qëndrimi i tij është i qartë dhe i referohet hipokrizisë së publikut që gjykon nga një piedestal moral.
Ai gjithashtu rihap debatin mbi ndikimin e mediave rozë, duke u shprehur: "Ka vite që luftoj për zhdukjen e kronikës rozë (jo si censurë, por si bojkot nga publiku)."
Një tjetër temë e nxehtë që ai trajton është monogamia, të cilën e cilëson si një koncept artificial. "Që kur isha fëmijë, kam menduar se monogamia është një marrëzi. Më mirë një lidhje e hapur sesa një tradhti pas krahëve. Të gjithë jemi njësoj. Qetësohuni."
Ndërkohë, Marra nuk mohon dhe as nuk komenton zërat që qarkullojnë, përfshirë përmendjen e Angelica Montinit. Kujtojmë se Fedez, në një episod të fundit të podcast-it, kishte bërë një referencë të fshehtë për një vajzë me një emër të ngjashëm me "Moini", një demon në besimet hindu.
Në fund, ai adreson një tjetër argument të ngritur nga publiku: zhgënjimin për "tradhtinë" e çiftit të famshëm ndaj ndjekësve të tyre, të cilët prisnin sinqeritet në këmbim të përkushtimit të tyre. "Kështjella kishte rënë prej kohësh," shprehet ai, "dhe përralla e jetës perfekte e çiftit të artë të Italisë nuk ishte gjë tjetër veçse një përrallë. E ekzagjeruar, e ekspozuar me forcë dhe, në shumë raste, e luajtur si një skenar i sajuar për të na shitur një ëndërr të lumturisë glamour."