A mund të bëjë Fedez viktimën? Pikërisht ai që ia dorëzoi gjithë intimitetin e tij (dhe atë të të tjerëve të përfshirë, me ose pa dëshirën e tyre) Fabrizio Corona-s?
Versioni i “Bella stronza” në Sanremo 2025 është i fuqishëm. Muzikalisht funksionon, interpretimi gjithashtu është aty. Por, e dimë mirë që reperi, i cili kishte deklaruar se donte t’i mbante thashethemet larg Ariston-it (dhe në fakt bëri të kundërtën), di si t’i luajë këto lojëra.
I pari që këndon është Marco Masini, me vargjet e tij origjinale (me përjashtim të disa frazave për përdhunimin, të cilat sot janë krejtësisht të papërshtatshme). Pastaj, në një moment, hyn Fedez me vargjet e tij, të cilat tingëllojnë shumë personale dhe, në një farë mënyre, edhe të dhunshme. Një grua e ka lënduar, një plagë në stomak i ka shkaktuar më pak dhimbje, neveria që përzihet me dashurinë, shkumë në gojë, sytë hapur dhe të rrotulluar.
Referencat ndaj të dashurës së supozuar Angelica Montini dhe gjithë zbulimet janë të qarta.
“Ti ishe e re dhe e ftohtë si akulli,” këndon Fedez, e më pas vazhdon:
“Të puthesh dhe të thuash ‘të dua’, por ta bësh fshehurazi. Atë natë ishe e dehur dhe the se unë jam arsyeja pse nuk mund të duash më.”
Ndërsa referencat ndaj Chiara Ferragni duken më të mjegullta. Është thjesht një ndjesi. E saktë? E qëllimshme? Kush e di. Fundi i këngës është një pranim i fajit nga të dyja palët:
“T’i kam dhënë të gjitha arsyet për të qenë një ‘bella stronza’.”
Pra, e vetmja siguri është kjo: “operacioni Sanremo” i Fedez po shkon më së miri. Kënga me të cilën ai konkurron, “Battito”, ku ai trajton temën e depresionit, është aktualisht më e dëgjuara e Festivalit në Spotify. Ndërkohë, numri i ndjekësve të tij në rrjetet sociale po rritet sërish dhe publiku e duartroket.
Thuhet shpesh se “ai që hyn si Papë në konklavë, del si kardinal”, por këtu po ndodh e kundërta. Viktimë? Ndoshta jo.