Pas vdekjes së grekut Anastas, kush do të vendoset në krye të Kishës Ortodokse Shqiptare, “një serb”?!

Religjion

Pas vdekjes së grekut Anastas, kush do të vendoset në krye të Kishës Ortodokse Shqiptare, “një serb”?!

Nga: Sherif Ramabaja Më: 31 janar 2025 Në ora: 15:48
Sherif Ramabaja

Krenaria e Kishës Ortodokse Shqiptare në kultivimin e gjuhës dhe kulturës shqiptare, është shumë e madhe. Mjafton të përmendet Papa Kristo Negovani, i masakruar nga grekët, për misionin e tij gjuhëtar dhe fetar.

Gjenerata të tëra të shqiptarëve me krenari mësonin se si Noli ynë i madh, me sakrifica të jashtëzakonshme, në vitin 1908 kishte arritur ta mbante liturgjinë fetare në gjuhën shqipe, që mund të njihet edhe pavarësim i Kishës Ortodokse Autoqefale shqiptare nga ajo greke.

Kjo krenari shtohej edhe më shumë nga përpjekjet e intelektualëve shqiptar që t´i kundërviheshin kishës ortodokse greke, kur dihej se ajo nuk preokupohej fare për mision fetar në Shqipëri, por në realitet kishte mision hegjemonist – aneksimin e territoreve shqiptare, shkombëtarizimin dhe asimilimin e shqiptarëve.

Nisur nga këto fakte tash pas një shekulli politikanët e papërgjegjshëm shqiptar në krye me Berishën dhe Ramën, rrotën e historisë e kthyen edhe një herë mbrapa.

U bënë vegla të politikës greke dhe serbe. Ia morën kompetencat Kishës Ortodokse Shqiptare dhe në krye të saj prapë e vendosën një grek, i cili po ashtu si në të kaluarën, meshën e udhëhiqte në gjuhën greke edhe pse e fliste gjuhën shqipe.

Vetëm ky moment tregon se shumica e udhëheqësve shqiptar për interesin e tyre personal, e shesin interesin kombëtar.

Me emërimin e kryepeshkopit Anastas, në krye të Kishës Ortodokse Shqiptare, kuptohet që kishte reagime të shumta nga qarqet fetare dhe intelektuale shqiptare, po askush ato nuk i kishte marr parasysh.

Deri më sot, askush asnjëherë kryepeshkopin Anasas nuk e ka dëgjuar t´i ketë dënuar masakrat greke ndaj popullsisë çame, dëbimet e shqiptarëve nga Çamëria, e as të kërkonte që popullit shqiptar çam, t´i mundësohet kthimi në pronat e tyre të uzurpuara.

Dikush mund të mendoi se të gjitha këto janë kërkesa politike, por nëse analizohet roli i Kishës Ortodokse në Rusi, Serbi e Greqi, do të kuptohet se ndikimi i kësaj kishe në proceset politike shtetërore, është aq i fuqishëm sa e ke përshtypjen se të gjitha politikat shtetërore në këto vende, udhëhiqen nga kisha ortodokse.

Kisha Ortodokse Ruse sot i paraprinë agresionit rus ndaj Ukrainës, duke iu bashkuar politikës ditore të Putinit, rreth përhapjes së propagandës për krijimin e perandorisë imperialiste, në dëm të fqinjëve dhe popujve të lirë. Kisha Ortodokse Ukrainase më në fund arriti të ndahet nga ajo ruse, që ta vazhdoi rrugëtimin e saj të pavarur.

Po ashtu Kisha Ortodokse Serbe nuk dallohet fare nga ajo ruse, përkundrazi njihet për nxitje të urrejtjes raciste ndaj shqiptarëve dhe popujve jo sllav. Ajo u ka paraprirë masakrave, dëbimeve dhe shfarosjeve ndaj popullit shqiptar, prandaj të presësh prej saj mision të zotit, është sikur t´i rehabilitosh tmerret dhe kriminelët e luftës.

Sot është e pakuptueshme se si shqiptarët ende lejojnë, që të tjerët të na imponojnë udhëheqjen e Kishës Ortodokse Shqiptare nga grekët, apo nga të tjerët. Ta arsyetosh këtë me mungesën e kuadrit, është një absurditet që askush nuk mund ta kuptoi, apo kjo bëhet qëllimisht që dikush përmes hegjemonisë politike, ti arrijnë synimet e tyre përmes Kishës Ortodokse si në të kaluarën.

Momentalisht deri tash e kishim kryepriftin gerek Anastas, kurse tash e tutje kush do të vendoset në krye të Kishës Ortodokse Shqiptare? Mos është radha që të emërohet një kryepeshkop serb! Te ne gjithçka është e mundur.

comment Për komente lëvizni më poshtë
Sot mund të lexoni Shfletoni kopertinat