Pas fillimit të keq të videolojës “Battlefield 2042”, Electronic Arts njoftoi një pushim për të ripërcaktuar prioritetet e kapitullit të ri, detajet e para të të cilit u njoftuan nga Vince Zampella, bashkëthemelues i Respawn.
I prezantuar tre vjet më parë, Battlefield 2042 është, nga të gjitha llogaritë, seria më e keqe në serinë afatgjatë. Rezultati mesatar në Metacritic është vetëm 69 për qind për versionin e PC-së, ndërkohë që rezultoi edhe më keq në konzolla.
Megjithëse solli disa risi interesante, lojtarëve nuk u pëlqeu sistemi i shfuqizimit të klasave, si një nga funksionet e të gjithë serisë, si dhe zëvendësimi i tyre me operativë specialë, ndërsa detyroi harta të mëdha me mbështetje deri në 128 lojtarë.
Rezultati përfundimtar ishte vendimi i Electronic Arts për të “marrë topin” menjëherë pas publikimit të videolojës dhe së bashku me ekipet e zhvillimit, të mendojnë për drejtimin në të cilin do të shkojë vazhdimi i ri. Kreu i DICE LA, Vince Zampella, bashkëthemeluesi i Respawn dhe në të njëjtën kohë krijuesi i ekskluzivitetit rival Call of Duty, ekipi i të cilit EA bleu disa vjet para publikimit të Apex Legends, u emërua si udhëheqës i projektit.
Edhe pse shumë nuk dihet ende, Zampella zbuloi detajet e para rreth Battlefield të ri në një intervistë të fundit me IGN. Sipas tij, këtë herë do të luftojmë në të tashmen dhe qëllimi është të ringjallim frymën e videolojërave Battlefield 3 dhe Battlefield 4, të cilat, sipas tij, ishin kulmi i serisë.
Nga ndryshimet e rëndësishme, vazhdimi i ri do të rikthejë edhe një herë sistemin e klasave në vend të specialistëve, që sipas Zampella-s thjesht nuk i përshtatej. Gjatë projektimit të hartave, ata po marrin frymëzim nga publikimet e para “Battlefield 2042”, në vend të masivitetit, “ne do të preferonim të kishim zona të dendura, të bukura dhe të dizajnuara mirë”, tha drejtuesi i projektit, duke lënë të kuptohet se ndoshta nuk do ta bëjmë. shikoni hartat me 128 lojtarë.
Me sa dimë, disa partnerë dhe ekipe të brendshme të Electronic Arts po punojnë në Battlefield, duke përfshirë DICE, Motive, Ripple Effect dhe Criterion, dhe ndoshta do të duhet të presim vitin e ardhshëm për një njoftim zyrtar dhe detaje shtesë.